Ако не сте преценили правилно размера или се окаже, че продуктът не е подходящ за Вас, можете да го замените. 

  • Замяната става, като ни изпратите с куриер продукта. Замяна се извършва само ако продуктът е с ненарушен търговски вид – със запазени етикети и неупотребяван.
  • Не носим отговорност, ако междувременно нужният Ви продукт е с изчерпана наличност, или ако пратката се забави поради липса на складова наличност. 

В подобни случаи ще бъдете известени по посочения от Вас начин за контакт. Бихте могли да изберете дали да замените избрания от Вас продукт с друг или да изчакате нова доставка.

Вашата покупка ще пристигне до Вас в срок от 1 до 2 работни дни.

В случай, че във Вашия град няма офис на куриерската фирма, доставката Ви ще отнеме 3 работни дни.

Всички поръчки направени след 14:00ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден. Поръчки направени до 14:00ч се обработват същият ден и се взимат от куриер при готовност.

Всички пратки до 20 кг от куриерска фирма Еконт и Спиди се доставят до врата на етаж. Пратки над 20 кг. (включително и палетни пратки )се доставят до входната врата на сградата(къща с двор до вратата на двора).

 Безплатната доставка за над 500 лв. не важи за следните продукти –  Гранитогрес, теракота и плочки за баня. За тези продукти може да получите индивидуална оферта за транспорт, като се свържете с наш оператор. 

 Транспорт Алфа Трейд – (важи само след уточняване с оператор):

Доставка до врата на клиента. Извършва се за малки и средни по обем пратки, които се транспортират от Алфа Трейд.

Доставка до адрес на клиента. Извършва се за обемни и тежки пратки, които се транспортират от Алфа Трейд. Тези пратки се доставят до входната врата на сградата, без да се пренасят вътре в имота на клиента.

Всички поръчки с обща стойност над 500 лв. са с безплатна доставка за България. Безплатната доставка за над 500 лв. или продукт с такъв етикет, е за самата такса за доставка, тя не изключва таксата наложен платеж. Безплатна доставка за над 500 лв., не важи за продукти в промоция.

Ще получите стокова разписка с касова бележка ако сте физическо лице ,или фактура с ДДС ако сте Фирма.

Можете да замените или върнете Вашата покупка в срок от 14 дни от датата на доставка, ако стоката е в оригиналния си вид – със запазен етикет и видимо не е употребявана.

Можете да замените или върнете Вашата покупка в случаите, в които сте установили липса на елементи от продукта, дефекти.

В случай на рекламация можете да замените продукта с нов, друг или да получите заплатената от Вас сума в срок от 14 дни;

Наложен платеж ( плащане в брой на куриера при доставка )

Плащането е на цялата стойност ( посочена в имейла за завършена поръчка ) и се заплаща в български лева, директно на куриера при получаване на пратката

Картово плащане с VISA , MasterCard и BORICA

Алфа Трейд ООД извършва Доставка на поръчаните през

www.ealfa.bg  on-line магазина стоки,

  1. Чрез собствен транспорт/това се договаря по телефона/ 
  2. Чрез  Куриерска фирма SPEEDY(Спиди) и Еконт.

Точната цена за доставка може да разберете в момента на поръчката.

Наш консултант може да Ви консултира относно допълнителни опции/въпроси.

Разходите по куриерската услуга се заплащат от клиента.

 

Моля възползвайте се от „ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД” на пратките, които получавате с куриер.

Само тогава ще удовлетворим ваша евентуална рекламация заради счупена или погинала стока.

Ако не сте отворили пратката пред куриера:

  1. Вие автоматично се съгласявате с факта, че всичко с пратката е наред.
  2. Съвсем съзнателно  се лишавате от възможността за безплатна подмяна.
  3. Ако пожелаете отново да получите стоката, ще заплатите стойността и втори път.
  4. Куриерските услуги в двете посоки, при евентуална подмяна са за Ваша сметка.
  5. Липси или несъответствия по поръчката Ви, които не са регистрирани пред куриер или в офис на Спиди и Еконт няма да бъдат уважавани.

Разходите по куриерската услуга се заплащат от клиента.

 

Моля възползвайте се от „ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД” на пратките, които получавате с куриер.

Само тогава ще удовлетворим ваша евентуална рекламация заради счупена или погинала стока.

Ако не сте отворили пратката пред куриера:

  1. Вие автоматично се съгласявате с факта, че всичко с пратката е наред.
  2. Съвсем съзнателно  се лишавате от възможността за безплатна подмяна.
  3. Ако пожелаете отново да получите стоката, ще заплатите стойността и втори път.
  4. Куриерските услуги в двете посоки, при евентуална подмяна са за Ваша сметка.
  5. Липси или несъответствия по поръчката Ви, които не са регистрирани пред куриер или в офис на Спиди и Еконт няма да бъдат уважавани.